Se merita site ?

INd1aNU

Membru
Utilizator
Reputație
11
Puncte
3
Credite
43,3
Buna ziua.
Se merita sa-mi fac un site de prezentare ?
Lucrez ca si electrician de interventi. Insa dupa program am lucrari particulare, detin si o echipa de 4 persoane
Sunt electrician autorizat ANRE... Fac scoala si de MaestruSef..
Am creat o pagina pe platforma Facebook merge ok ..
M-ar ajuta un site de gen-ul asta ?

MCL

Membru activ
Utilizator
Reputație
36
Puncte
18
Credite
132,9
Nu, nu cred ca o sa te ajute cu nimic, avand in vedere ca nu o sa te deplasezi in mai multe localitati din tara, in cazul in care o sa fii solicitat.
Pentru ca ma gandesc ca daca o sa te sune cineva de la 300km nu o sa "dai o fuga" pana la locatia respectiva.
Eu zic ca e mai benefic daca iti faci treaba pe la tine prin oras si prin apropiere de orasul tau, daca cineva isi face treaba bine este laudat peste tot.

Pymbor

Membru nou
Utilizator
Reputație
2
Puncte
3
Credite
5,2
Cum zicea si utilizatorul de mai sus.
Daca vrei sa te extinzi si vrei sa faci pe mai multe orase , se merita.

INd1aNU

Membru
Utilizator
Reputație
11
Puncte
3
Credite
43,3
Nu doresc sa ma extind.
Sunt pe toate sectoarele din Bucuresti. imi este de ejuns.
Eu de la 06:00 dim pana la 15:00 lecred ca electrician de interventii si dupa program adica de la 15:30 fac lucrari particulare.

rider

Membru nou
Utilizator
Reputație
1
Puncte
3
Credite
9,6
Merita sa iti faci pentru simplul motiv ca in ziua de azi nu mai este folosita cartea de telefoane ca inainte. Eu daca am nevoie de ceva caut pe google iar acelasi lucru il fac si alte persoane. Tinand cont ca iti practici meseria in Bucuresti, e chiar recomandat.

INd1aNU

Membru
Utilizator
Reputație
11
Puncte
3
Credite
43,3
Merita sa iti faci pentru simplul motiv ca in ziua de azi nu mai este folosita cartea de telefoane ca inainte. Eu daca am nevoie de ceva caut pe google iar acelasi lucru il fac si alte persoane. Tinand cont ca iti practici meseria in Bucuresti, e chiar recomandat.